Hoeveel tijd heb je besteed aan de opdrachten voor BV?
Ik heb ongeveer 3 uur besteeds aan de opdrachte, en met ze allen hebben we zo'n twee uur gedaan over het voorbereiden en maken van de foto.
Wat heb je geleerd van de theorie en praktijk bij BV?
Ik heb geleerd om op een andere manier naar beelden te kijken, en er dieper op in te gaan.
Hoe is je visie op het vak BV ontwikkeld of veranderd?
Mijn visie is erg veranderd, ik dacht dat we meer knutselopdrachten gingen ontwerpen en zelf uitproberen tijdens de lessen van beeldende vorming. Nu is wel gebleken dat beeldende vorming veel breder is en niets met knutselen te maken heeft.
Wat zou je aan de module BV verbeterd willen zien?
Ik zou het beter vinden, als we tijdens bijvoorbeeld de eerste helft uitleg van de theorie krijgen en dan de tweede helft van de les tijd hebben om aan de opdrachten te werken. En meer momenten waarop je feedback krijgt van medestudenten en van de leraar over hoe het gaat en wat beter kan.
Wat zou je in een volgende module BV willen leren?
Meer inhoudelijk, dus hoe je een BV geeft en voorbeelden van lessen die je in de praktijk kunt geven.
Heb je voor de docent BV nog algeme tips en tops?
Ik vond het fijn dat we feedback kregen op ons tableau vivant, dan weet je of je op de goede weg zit en goed dat je de stof vooraf en achteraf nog kan lezen/luisteren op de site.
De inhoud van de les zou beter kunnen, helft uitleg helft aan het project werken en meer momenten waarop we feedback krijgen zodat je weet of het de goede kant op gaat.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten